Czy temat Twojego bloga jest na czasie?

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

tematyka na czasie

Czy temat o którym bloguję/tworzę bloga jest ważny?

To czym się interesujesz oraz zajmujesz jest niezmiernie ważne, jeśli chodzi o prowadzenie bloga, jednakże równie ważne jest to, czy temat na blogu, który tworzysz jest popularny i na czasie. Sam temat bloga, który prowadzisz jest niezmiernie istotny, jednakże sam temat nie wystarczy.

Aby blog był poczytny, musi być zainteresowanie Twoimi treściami. Inaczej mówiąc, musi istnieć zapotrzebowanie na treści oraz wiedzę, którą posiadasz oraz którą się dzielisz na blogu.

Ważne jest również to, czy ludzie chcą się uczyć i edukować w tematyce, o której piszesz na swoim blogu.

Podam przykład: Ty interesujesz się dziką papryką Wende – Wende. Jednakże większość ludzi na świecie, nie wie nawet co to jest. Tak więc nikt nie będzie szukał informacji na temat tego wspaniałego zioła. Tak więc nikt nie trafi na Twojego bloga, jeśli będziesz pisać tylko o papryczce z zielonego drzewa, Wende – Wende.

Inny przykład: interesujesz się programowaniem w Java. Temat jest w miarę popularny, więc jest duża szansa, że jeśli będziesz pisać na ten temat, ludzie prędzej czy później przyjdą na Twojego bloga. A w dodatku jeśli ich do siebie przekonasz, pozostaną u Ciebie na blogu znacznie dłużej, komentując Twoje treści, czytając je, dzieląc się adresem Twojej strony z innymi. Będą też bardziej skłonni do tego, aby nabyć produkty tematyczne, które sam stworzysz.

Zasada jest prosta: jest popyt – jest podaż.

Bez klientów jesteś zerem – ktoś powiedział, a ja się o tym boleśnie przekonałem na własnej skórze, produkując coś, czego nikt nie chce kupić nawet w stanie śmierci agonalnej, albo pod wpływem dużej ilości środków odurzających typu meta-amfetamina.

Pamiętaj, że zawsze najważniejszy jest klient. W tym przypadku czytelnik. Który tak czy inaczej może zostać klientem. Bez klientów jesteś zerem. Sam dla siebie przecież kupować (pisać) nie będziesz?

Twój klient/czytelnik jest w Google. Tak więc Ty również musisz być w Google, żeby mógł Cię znaleźć. A jak Cię już znajdzie, to jedyne co musisz zrobić, to go zatrzymać u siebie na dłużej. Spraw, aby czytał. Spraw, aby kupował. To, jak to zrobisz jest nieważne. Ważna jest skuteczność tego, jak to zrobisz. Ale spokojnie: wszystkiego można się nauczyć. Tego jak losową osobę trafiającą na Twojego bloga, zamienić w stałego czytelnika również.

W Polsce dostęp do Internetu ma ponad kilkadziesiąt milionów osób. Nie pisz do wszystkich wszystkiego. Pisz dla wąskiej grupy osób, którą określisz, jako swoją grupę docelową. To o czym będziesz pisać, to Twoja nisza.

Nie wiesz co ludzie czytają? Idź do kiosku i sprawdź. Z pewnością, jeśli czytają coś w gazetach, będą również czytać to w internecie.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *